Ислямизация
Ислямът не е религия, а политика
Разделение на обществото
Ислямът не е религия, а политика
"Ислям" не е само духовното учение на мюсюлманите. Идеята, че "властта е само от Аллах" превръща исляма в политика, използваща мюсюлманската религия, за да определя устройството и управлението на всяка държава. Ислям е стремежът към управление изцяло по законите на шариата. Единението на религия и политика се демонстрира чудесно от турския ислямист Реджеп Ердоган, който като кмет на Истанбул цитира следната ислямистка поема:Ердоган продължава про-ислямистките си действия, когато става премиер на Туция. След неуспеха на вътрешната му политика в стил "пълзяща ислямизация", чрез предизвикателната си външната политика той демонстративно изолира Турция от християнска Европа. Така пред турците остава да се приобщят към другите си съседи - държави, които в една или друга степен са ислямистки. Не случайно Ватиканът е против влизането на Турция в Европейския съюз.Джамиите са нашите казарми,
кубетата - нашите шлемове,
минаретата са нашите щикове,
а вярващите - нашите войници.
Бедните и сведени до най-ниското социално стъпало хора разполагат само със своята чест и именно с нея те биват управлявани. Превръщането на религията във въпрос на чест за масите и нейната политическа употреба се вижда ясно в управлявания от шариата Пакистан. Там арестуват търговеца Хаджи Насрули Хан, защото е отказал да участва в "религиозни" протести срещу очевидната и доста нескопосана провокация с филма "Невинността на мюсюлманите". Магазините му са разграбени от маргинали, а към семейството му са отправяни смъртни заплахи. При това заплахите не са напразни - заради същия този филм подобни "мюсюлмани" защитават своята "чест" с убийства, без да осъзнават, че така петнят името на религията, която уж изповядват. Техни водачи са манипулатори, пардон "имами", които призовават към убийства. Какво ще стане ако и християнски маргинали започнат да защитават своята чест по същия начин?
Разсъждаващите над тези въпроси в стил "21 век сме все пак" не проумяват силата на двойните стандарти. Те не разбират, че убийството на мирни хора в името на правоверността към любящия и добър Аллах е същото като бомардирането на цивилни граждани в името на мира и демокрацията. Важното е да се мисли кой печели от разпалването на омраза и агресия.
Разделение на обществото
Нека все пак се върнем в България с нашите "по-дребни", но аналогични проблеми.В желанието си да си върне провинция Булгаристан или поне части от нея, Турция подпомага всячески навлизането на ислям в България. Проблем се оказват обаче липсата на религиозни конфликти, както и позитивната форма на мюсюлманство, която изповядват българомохамеданите. С цел да се капсулират последните, сред тях се налага страх от "нов Възродителен процес" от страна на нарочно създадената про-турска партия ДПС, която се налага силово в управлението ни, въпреки че е антиконституционна. Тази партия усърдно налага тезата, че щом си мюсюлманин, то си турчин, от където пък следва, че държавата Турция ще защитава интересите ти по-добре от държавата България.
Успоредно с това в мнозинството се налага неприязън към мюсюлманите и турчеещите се хора посредством провокации - примерна извадка:
-
През 1999 г. бившият депутат от ДПС Адем Кенан
заявява, че ще се бори
за това Лудогорието и Родопите да станат автономни области.
Той иска още промяна в Конституцията - да пише, че сме мултинационална държава и българският език да не е официалния език.
Отказва да регистрира партията си в съда, защото чака създаването на турски съд в България.
Оригинал Свали
-
През 2003 г. тогавашният заместник областен управител на Пазарджик Реджеп Молла Ахмед
заявява,
че християните нямат място в Родопите и че турският трябва да стане официален език, а помаците да бъдат признати за турци.
Уж го изключват от ДПС, но той всъщност
напуска по свое желание -
разбирайте го както искате.
-
Постепенно с течение на годините
се приобщават чрез фондации като "Човешки права и свободи"
най-бедните
прослойки (главно цигани) към мюсюлманството.
Броят мюсюлмани тенденциозно се завишава, като освен това те биват представяни за "сираци" след оттеглянето на Османската империя от тук.
-
Активно се строят джамии
с пари от различни ислямистки организации въпреки ограниченията срещу джамиите в цяла Европа.
Това демонстративно маркиране на територия поражда притеснения в мнозинството да не се случи "второ Косово" у нас.
През 2009 г. според официалните статистики на мюфтийството
в България вече има 1217 джамии и 240 месчити.
Според официалното преброяване през 2001 г. мюсюлманите са близо 1 милион,
а според преброяването през 2011 г. самоопределящите се като турци и мюсюлмани са около 600-700 хиляди.
Ако приемем, че мюсюлманите са 1 милион, то у нас на всеки 822 мюсюлманина има по една джамия, докато в Турция една джамия се пада на 898 мюсюлманина
(през 2011 г. в Турция джамиите са 80 000 при 71,8 милиона мюсюлманско население).
В статистиката най-долу в тази статия се прави
притеснителното откритие, че в България на 2700 християни се пада една църква, докато на 2700 мюсюлмани - три джамии.
-
През 2006 г. организацията Миллет-Тракия организира подписка
за узаконяването на етнически партии, както и турският да бъде обявен за втори официален език в България.
Тези антиконституционни искания няма как да се получат на този етап, но са поредната
подигравка
с българската нация.
-
През 2008 г. федерация "Справедливост" иска българите, които "изповядват исляма"
да бъдат признати за "помашки етнос".
Те искат този етнос да има "собствена телевизия" и "засилено политическо представителство в парламента".
След десетилетна пропаганда за наличието на помашки език чрез "речници" и "граматики" през 2010 г. в Гърция
пускат новини на "помашки език" -
български език (родопски диалект) с малко гръцки и туски думи.
-
През 2009 г. Амнести Интернешънъл
цитира
помюсюлманчения грък Мухаммад Мегаломатис, който
заявява, че няма българска нация,
а само съвкупност от малцинства.
Може и да е прав - такава все по-малко прикрита българофобия е все по-игнорирана от "националните" ни институции.
-
През 2010 г. Али Юзеиров
(известен
със строежите на незаконни паметници и създаването на етнически конфликти) се носи навсякъде с фес.
Забележете, че дори в Турция носенето на фесове и забрадки е забранено
и то още от нейния основател - Ататюрк, въпреки че ислямистът Ердоган се опитва лека-полека
да отмени забраната.
Юзеиров иска в съда да ползва турки език, въпреки че според
член 36
от Конституцията ни, българският език е задължителен за българските граждани и той го говори:
Оригинал Свали
-
На 13 юли 2011 г. турският президент Абдуллах Гюл държи речи в България на турски, като
забранява да бъде превеждан.
-
През 2010 г. с подкрепата на Световната банка
Висшият ислямски институт предлага
да има задължително изучаване на майчин език още от детските градини.
Две години по-късно, през 2012 г., ДПС поставя ултиматум да се въведе
задължително изучаване на майчин език в училищата.
Няколко месеца по-рано през 2012 г. ДПС искат да отпадне и изискването
за използването само на български език за предизборна агитация.
-
През 2012 г. един ученик, новоизлюпен ислямист, обяснява кротичко
как иска да води дела за религиозна дискриминация.
Той смята, че е дискриминиран, защото не му дават да намесва своите религиозни обреди в училището ни, което е светско
съгласно
чл. 5.
от Закона за народната просвета:
Оригинал Свали
Ей така, изведнъж, му "прещракало" и този, който в Турция не е приет за имам, става ревностен мюсюлманин в България. Забележете - въпреки че не му е разрешено, "дискриминираният" пак си прави намаза...
-
През август 2012 г. Комисия за защита от дискриминация решава, че
Левски е нарушител на обществения ред,
както и че Христо Ботев, Иван Вазов и Алеко Константинов са "дискриминирали" турците.
Докладите на Комисията ги има
в уеб архива.
- В края на 2012 г. се оказва, че ръководената от ДПС община Минерални бани (офлайн копие за мандат 2011 - 2015 г.) решава да стане член на турска община. Прави ли ви впечатление наглият непукизъм на кмета от ДПС Мюмюн Искендер или вече претръпнахте?
Дългогодишните провокации и липсата на подходящ отговор от страна на българските институции водят до съответна реакция. През 2005 г. се създава партия, защитаваща Конституцията ни, според която сме едноезична и еднонационална държава. Основен мотив в програмата на партията е да се потърси сметка на предходните правителства за тяхната антинационална политика. Съответно тези, от които ще се търси сметка, обявяват партията за ксенофобска и за враг номер едно на "етническия модел" в България. Ето пример за този "етнически модел":
Оригинал Свали