Ислямизация

4 <<        5        >> 6       


Show/Hide
Съдържание - списък с темите

Ислямът не е религия, а политика
Разделение на обществото

Ислямът не е религия, а политика

       "Ислям" не е само духовното учение на мюсюлманите. Идеята, че "властта е само от Аллах" превръща исляма в политика, използваща мюсюлманската религия, за да определя устройството и управлението на всяка държава. Ислям е стремежът към управление изцяло по законите на шариата. Единението на религия и политика се демонстрира чудесно от турския ислямист Реджеп Ердоган, който като кмет на Истанбул цитира следната ислямистка поема:

Джамиите са нашите казарми,
кубетата - нашите шлемове,
минаретата са нашите щикове,
а вярващите - нашите войници.

       Ердоган продължава про-ислямистките си действия, когато става премиер на Туция. След неуспеха на вътрешната му политика в стил "пълзяща ислямизация", чрез предизвикателната си външната политика той демонстративно изолира Турция от християнска Европа. Така пред турците остава да се приобщят към другите си съседи - държави, които в една или друга степен са ислямистки. Не случайно Ватиканът е против влизането на Турция в Европейския съюз.

       Бедните и сведени до най-ниското социално стъпало хора разполагат само със своята чест и именно с нея те биват управлявани. Превръщането на религията във въпрос на чест за масите и нейната политическа употреба се вижда ясно в управлявания от шариата Пакистан. Там арестуват търговеца Хаджи Насрули Хан, защото е отказал да участва в "религиозни" протести срещу очевидната и доста нескопосана провокация с филма "Невинността на мюсюлманите". Магазините му са разграбени от маргинали, а към семейството му са отправяни смъртни заплахи. При това заплахите не са напразни - заради същия този филм подобни "мюсюлмани" защитават своята "чест" с убийства, без да осъзнават, че така петнят името на религията, която уж изповядват. Техни водачи са манипулатори, пардон "имами", които призовават към убийства. Какво ще стане ако и християнски маргинали започнат да защитават своята чест по същия начин?

       Разсъждаващите над тези въпроси в стил "21 век сме все пак" не проумяват силата на двойните стандарти. Те не разбират, че убийството на мирни хора в името на правоверността към любящия и добър Аллах е същото като бомардирането на цивилни граждани в името на мира и демокрацията. Важното е да се мисли кой печели от разпалването на омраза и агресия.

Разделение на обществото

       Нека все пак се върнем в България с нашите "по-дребни", но аналогични проблеми.

       В желанието си да си върне провинция Булгаристан или поне части от нея, Турция подпомага всячески навлизането на ислям в България. Проблем се оказват обаче липсата на религиозни конфликти, както и позитивната форма на мюсюлманство, която изповядват българомохамеданите. С цел да се капсулират последните, сред тях се налага страх от "нов Възродителен процес" от страна на нарочно създадената про-турска партия ДПС, която се налага силово в управлението ни, въпреки че е антиконституционна. Тази партия усърдно налага тезата, че щом си мюсюлманин, то си турчин, от където пък следва, че държавата Турция ще защитава интересите ти по-добре от държавата България.

       Успоредно с това в мнозинството се налага неприязън към мюсюлманите и турчеещите се хора посредством провокации - примерна извадка:
  • През 1999 г. бившият депутат от ДПС Адем Кенан заявява, че ще се бори за това Лудогорието и Родопите да станат автономни области. Той иска още промяна в Конституцията - да пише, че сме мултинационална държава и българският език да не е официалния език. Отказва да регистрира партията си в съда, защото чака създаването на турски съд в България.

    Оригинал  Свали

  • През 2003 г. тогавашният заместник областен управител на Пазарджик Реджеп Молла Ахмед заявява, че християните нямат място в Родопите и че турският трябва да стане официален език, а помаците да бъдат признати за турци. Уж го изключват от ДПС, но той всъщност напуска по свое желание - разбирайте го както искате.

  • Постепенно с течение на годините се приобщават чрез фондации като "Човешки права и свободи" най-бедните прослойки (главно цигани) към мюсюлманството. Броят мюсюлмани тенденциозно се завишава, като освен това те биват представяни за "сираци" след оттеглянето на Османската империя от тук.

  • Активно се строят джамии с пари от различни ислямистки организации въпреки ограниченията срещу джамиите в цяла Европа. Това демонстративно маркиране на територия поражда притеснения в мнозинството да не се случи "второ Косово" у нас. През 2009 г. според официалните статистики на мюфтийството в България вече има 1217 джамии и 240 месчити. Според официалното преброяване през 2001 г. мюсюлманите са близо 1 милион, а според преброяването през 2011 г. самоопределящите се като турци и мюсюлмани са около 600-700 хиляди. Ако приемем, че мюсюлманите са 1 милион, то у нас на всеки 822 мюсюлманина има по една джамия, докато в Турция една джамия се пада на 898 мюсюлманина (през 2011 г. в Турция джамиите са 80 000 при 71,8 милиона мюсюлманско население). В статистиката най-долу в тази статия се прави притеснителното откритие, че в България на 2700 християни се пада една църква, докато на 2700 мюсюлмани - три джамии.

  • През 2006 г. организацията Миллет-Тракия организира подписка за узаконяването на етнически партии, както и турският да бъде обявен за втори официален език в България. Тези антиконституционни искания няма как да се получат на този етап, но са поредната подигравка с българската нация.

  • През 2008 г. федерация "Справедливост" иска българите, които "изповядват исляма" да бъдат признати за "помашки етнос". Те искат този етнос да има "собствена телевизия" и "засилено политическо представителство в парламента". След десетилетна пропаганда за наличието на помашки език чрез "речници" и "граматики" през 2010 г. в Гърция пускат новини на "помашки език" - български език (родопски диалект) с малко гръцки и туски думи.

  • През 2009 г. Амнести Интернешънъл цитира помюсюлманчения грък Мухаммад Мегаломатис, който заявява, че няма българска нация, а само съвкупност от малцинства. Може и да е прав - такава все по-малко прикрита българофобия е все по-игнорирана от "националните" ни институции.

  • През 2010 г. Али Юзеиров (известен със строежите на незаконни паметници и създаването на етнически конфликти) се носи навсякъде с фес. Забележете, че дори в Турция носенето на фесове и забрадки е забранено и то още от нейния основател - Ататюрк, въпреки че ислямистът Ердоган се опитва лека-полека да отмени забраната. Юзеиров иска в съда да ползва турки език, въпреки че според член 36 от Конституцията ни, българският език е задължителен за българските граждани и той го говори:

    Оригинал  Свали

  • На 13 юли 2011 г. турският президент Абдуллах Гюл държи речи в България на турски, като забранява да бъде превеждан.

  • През 2010 г. с подкрепата на Световната банка Висшият ислямски институт предлага да има задължително изучаване на майчин език още от детските градини. Две години по-късно, през 2012 г., ДПС поставя ултиматум да се въведе задължително изучаване на майчин език в училищата. Няколко месеца по-рано през 2012 г. ДПС искат да отпадне и изискването за използването само на български език за предизборна агитация.

  • През 2012 г. един ученик, новоизлюпен ислямист, обяснява кротичко как иска да води дела за религиозна дискриминация. Той смята, че е дискриминиран, защото не му дават да намесва своите религиозни обреди в училището ни, което е светско съгласно чл. 5. от Закона за народната просвета:

    Оригинал  Свали

    Ей така, изведнъж, му "прещракало" и този, който в Турция не е приет за имам, става ревностен мюсюлманин в България. Забележете - въпреки че не му е разрешено, "дискриминираният" пак си прави намаза...

  • През август 2012 г. Комисия за защита от дискриминация решава, че Левски е нарушител на обществения ред, както и че Христо Ботев, Иван Вазов и Алеко Константинов са "дискриминирали" турците. Докладите на Комисията ги има в уеб архива.

  • В края на 2012 г. се оказва, че ръководената от ДПС община Минерални бани (офлайн копие за мандат 2011 - 2015 г.) решава да стане член на турска община. Прави ли ви впечатление наглият непукизъм на кмета от ДПС Мюмюн Искендер или вече претръпнахте?

       Дългогодишните провокации и липсата на подходящ отговор от страна на българските институции водят до съответна реакция. През 2005 г. се създава партия, защитаваща Конституцията ни, според която сме едноезична и еднонационална държава. Основен мотив в програмата на партията е да се потърси сметка на предходните правителства за тяхната антинационална политика. Съответно тези, от които ще се търси сметка, обявяват партията за ксенофобска и за враг номер едно на "етническия модел" в България. Ето пример за този "етнически модел":

Оригинал  Свали

4 <<        5        >> 6